Zamówienia z dostawą do domu od teraz dostępne w aplikacji MAX Premium Burgers

15.07.2024 14:00 (Zaktualizowano 20.07.2024 14:25)

MAX Premium Burgers nieustannie się rozwija, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów i wprowadzając nową funkcję w swojej aplikacji. Za sprawą współpracy z Wolt Drive - usługą dostaw na życzenie, klienci MAX’a mogą zamówić swoje ulubione dania bezpośrednio na stronie i w aplikacji MAX Premium Burgers.

Szwedzka sieć restauracji MAX Premium Burgers dynamicznie rozwija swoją działalność, wprowadzając nowe udogodnienia dla swoich klientów. Od teraz zamówienia są prostsze i szybsze niż kiedykolwiek wcześniej. Dzieje się tak za sprawą rozszerzenia funkcji strony internetowej oraz aplikacji MAX’a o możliwość składania bezpośrednich zamówień we współpracy z partnerem dostaw - firmą Wolt Drive.

Nowa usługa, która z powodzeniem funkcjonuje już w Szwecji, Danii i Norwegii, od teraz dostępna jest również w Polsce. Na ten moment usługa delivery w aplikacji MAX’a operuje w Polsce w aż 13 lokalizacjach, w miastach takich jak: Warszawa, Poznań, Łódź, Kraków, Olsztyn, Wrocław, Gdańsk oraz Świętochłowice.

Cieszymy się na uruchomienie dostaw ekspresowych Wolt Drive w 13 lokalizacjach MAX Burgers w Polsce. Uruchomienie własnego kanału sprzedaży oraz integracja z zewnętrznym dostawcą tylko potwierdzają skupienie obu firm na jakości i innowacyjności, co jest kluczem do prowadzenia nowoczesnej gastronomii. Dzięki bliskiej współpracy na kilku rynkach mogliśmy nie tylko zaoferować błyskawiczne dowozy, ale również sprawną obsługę Klientów MAX Burgers dla dostaw z własnej strony WWW i aplikacji – mówi Maciej Statkiewicz, Head of B2B Wolt Polska

Z wewnętrznych danych wiemy, że już w pierwszym miesiącu współpracy z partnerem delivery, Wolt Drive, firma przekroczyła liczbę 1000 zamówień realizowanych na polskim rynku za pośrednictwem własnego kanału sprzedaży, MAX. Jest to dowód na wysokie zapotrzebowanie zamówień bezpośrednio od MAX’a oraz zaufanie, jakim klienci obdarzają smak oraz jakość produktów od MAX Premium Burgers.

Nowa funkcja dostawy na stronie internetowej i w aplikacji MAX Premium Burgers zapewni wsparcie w czasie rzeczywistym, monitorując zamówienie od momentu jego odbioru w restauracji aż do dostarczenia go do klienta. To rozwiązanie logistyczne ma na celu zapewnienie jak największego komfortu klientom w procesie realizacji zamówień.

"W MAX Premium Burgers zawsze staramy się zapewnić naszym gościom najlepsze możliwe doświadczenia, zarówno w restauracji, jak i przez naszą aplikację. Wprowadzamy więc coś nowego – możliwość zamawiania z dostawą bezpośrednio przez aplikację MAX. Wiemy, jak bardzo nasi goście na to czekali, dlatego z radością informujemy, że teraz jest to możliwe. Chcemy, aby zamawianie i dostarczanie naszych burgerów było jeszcze prostsze i szybsze, dbając tym samym o wygodę naszych klientów i ciągły rozwój naszych usług." - mówi Ewelina Głocka, PR and Communication Manager  MAX Premium Burgers Polska

Skandynawscy partnerzy biznesowi MAX oraz Wolt współdziałają od 2018 roku. Pogłębiona współpraca z MAX’em jest największym partnerstwem komercyjnym, jakie Wolt kiedykolwiek zrealizował w Szwecji z jednym partnerem restauracyjnym, teraz rozszerzonym na rynek polski, norweski i duński.

Więcej o MAX: www.maxpremiumburgers.pl